Kaip gimė Jūsų verslo idėja?
Idėja gimė labai paprastai be galvosūkių ir ilgų apmąstymų, bet pradžioje grįžkime keturis metus atgal ir pažvelkime į mane – tai būtu paprastas, bet ambicingas jaunuolis su verslo bakalauro diplomu ir pasižymintis kelionėmis besidriekiančiomis iki pačios Japonijos! Atsimenu save važinėjantį motociklu ir savo aktyvaus laisvalaikio nevaržančiu piliečiu, leidau likimui spręsti už mane. Jau tuomet filmuodavau juokingus nutrūktgalviškus video bei laiką su draugais visai neįtardamas, kad filmuoti verslui reklamas taps mano pagrindine veikla. Vieną dieną įsisiautėjus kūrybiškumui nutariau parduoti motociklą ir nusipirkti profesionalią kamerą, šis įvykis man labai ryškus tai tarsi auka vardan didesnio tikslo, manau tai tūrėtų įsisavinti kiekvienas skaitytojas ieškantis pradėti verslui įkvėpimo. O su įrankiu viskas dėjosi savaime, žinojau nuo pat pradžių, kad noriu filmuoti reklamą nes čia daugiasiai yra manęs: esu verslus ir kūrybiškas taip pat labai empatiškas klientui jo tikslams ir galimybėms. Supratęs, kad puikiai išpildau poreikį ir mano sukuriami video klipai verslui padeda augti, taip papraščiausiai užpildžiau paklausą, tiek čia ir tos idėjos- žinai kas esi, ką darai gerai ir kas tave ištiesų veža- taip randi savo idėją.
Kaip sugalvojote ją igyvendinti? Kaip visa tai vyko?
Dažnai sakau sau ir kitiems – Stengiesi ir sekasi. Tai ir šioje situacijoje ne kitaip. Reklamos filmavimo srityje yra labai daug techninių, režisūrinių, kinematografinių, bei vadybinių klausimų neužtenka išsitraukti kameros, kad sukurti kokybišką profesionalią reklamą. Reikia turėti natūralų polėkį domėtis verslu, reklama, kiekvieną dieną atsinaujinančia ir plečiančia galimybes technika, inovacijom, bei nuolat ieškoti įkvėpimo kūrybai- tai verčiau gyvenimo būdas todėl viskas ėjosi kantriai ir etapais, žinoma teko paragauti visokio žanro filmavimo, renginių, švenčių, dokumentikos, meno ir kt.,
Su kokiais sunkumais susiduriate šiame versle? Su kokiais sunkumais susidūrėte norėdami pradėti šį verslą? Kokie konkurenciniai verslai ar konkurencingos kitų verslų idėjos, daro įtaką Jūsų verslui? Ar buvo minčių susidūrus su sunkumais, jog, viskas, gana, reikia tai nutraukti.
Neturėjau niekada jokių minčių apie veiklos nutraukimą, apie jos reorganizavimą taip, bet galbūt nesusidūriau dar su tais rimtais sunkumais. Šiame versle yra daug kūrybos ir labai daug priemonių būti išskirtiniam. Tai yra labai gerai tai skatina ieškoti nuolatos kitokio sprendimo, kiekvienam klientui paprastai reikia to paties- parduoti, jis dažnai sako man reikia tokios pačios reklamos kaip ten tik kitaip. Mane asmeniškai žavi konkurentų kūrybiškumas aš verčiau dalinsiuosi idėjomis nei dirbsiu pasislėpęs. Mes nesistumdome pečiais reklamos paklausa šiandiena yra milžiniška tapti geru reklamos kūrėju yra ilgas kelias todėl visi tilpsime, o natūrali konkurencija niekur nedingsta kurios pasekoje pirkėjo akys mato kokybišką turinį.
Kaip pavyko paskleisti apie save žinią? Kokios rinkodaros priemonės efektyviausios?
Žinoma socialinės medijos žaidžia svarbią rolę šioje veikloje, labai svarbu sukurti stiprų portfolio- tai yra raktas į diskusiją, į susidomėjimą kas tu esi ir ką tu darai, ką gali pasiūlyti. Bet visuomet klientas pasitikės labiau gavęs rekomendaciją iš draugo ar pažystamo, labai svarbu yra gerai bendrauti, filmuojant verslo reklamą klientas atskleis jums tiek geriausias tiek blogiausias savybes ir čia reikės išlaviruoti, neretai įsitraukia ir visi įmonės darbuotojai į kuriamą reklaminį video ne tik aktoriai ir modeliai, šis darbas reikalauja gebėti išblaškyti nejaukią atmosferą ir nuteikti entuziastingai.
Kaip pavyko pažinti vartotojus ir jų poreikius? Kas yra Jūsų vartotojas? Tai tik Lietuvos vartotojas ar planuojate „keliauti“ ir į užsienio rinkas?
Verslas kuris kreipiasi į mus dažniausiai ateina su vienu paprastu poreikiu- jis nori parduoti. Mes daugiausia užsakymų gauname iš smulkaus ir vidutinio verslo. Šiandien mes Lietuvoje ir puikiai čia jaučiamės, mūsų veikla filmuoti reklamą verslui labai priklausoma nuo lokacijos, bet mes neatmetame galimybės pakeliauti ir sukurti reklamą užsienio rinkoms.
Papasakokite įdomių faktų, nutikimų susijusių su Jūsų verslu ar jo idėja?
Daugelis nepastebi, bet mūsų logotipą: ,,FILMAD‘‘ pažodžiui verčiant į lietuvių kalbą reikštų: ,,filmuoti reklamą‘‘ o kontūras aplink ,,MAD‘‘ reiškia mano inicialų pirmąsias raides.
Įsimintiniausia Jūsų kliento istorija?
Kartą pas mane į studiją pasibeldė mergina, labai graži ir įdomi mergina, charizmatiška ir nepakartojama mergina ta kuri šiandien šalia manęs ir su manim, mano moteris- Roberta. Atsimenu tuomet ji kreipėsi dėl reklamos pub‘ui kurį administravo. Prieš filmavimą neaptarėme detalių buvo vienas kitu susidomėję daugiau nei pačiu darbu, atrodė buvome tarsi užhipnotizuoti todėl viskas vyko filmavimo vietoje, ji sukvietė žymių atlikėjų ir įtraukė visą personalą, kūrėme scenarijų čia ir dabar buvo išties žaisminga akimirka manyčiau iš šono atrodėme keistai, bet rezultate reklama tikrai pavyko- jos pubas sausakimšas trankiai startavo, o mano portfolio atsiradęs video sudomino naujus klientus. Ji yra grafiko dizainerė ir fotografė išties labai jausminga, kūrybiška ir preciziška dėtalėms, dabar jau juokiamias kodėl ji buvo įsivėlus į naktinio gyvenimo ritmą. Nepraėjus nė pusmečiui mes jau dirbome kartu, vienas kitą papildome ir šiandien sėkmingai toliau plečiamės. Tai man yra geriausia ką galėjo atnešti verslas, dar niekada nebuvau toks laimingas ir pasitikintis savimi. Palinkėčiau kiekvienam pradėti įgyvendinti verslo idėjas ir nerti stačia galva, nes tai yra įdomus gyvenimo būdas, ritmas ir aplinka kuri jus nustebins, užgrūdins ir įprasmins.
Kuriate video verslui? Kas šiuo metu verslo atstovams reikalingiausia video formatu? Reklama? Pokalbiai dėl darbo? Kas dar netikėto?
Lietuvos rinka maža todėl kiekvienas nori išsišokti aukščiau ir būti pastebėtas, reklamos kokybė auga lygeriačiai konkurencijai, atsiranda naujos platformos reklamos galimybėms, keičiasi atvaizdavimo formatai pritaikyti telefonams tai turi įtakos filmavimo stilistikai, visi nori būti gražūs, estetiški, novatoriški. Taip pat jeigu tai prekė ar paslauga seniau užtekdavo kokybiškų nuotraukų, bet šiandien pirkėjas lepus skaityti jam per daug, o nuotraukoje per mažai informacijos todėl jo akys kimba už trumpo video apie paslaugą ar prekę, jos galimą panaudojimą ar pan. mūsų darbas perteikti vaizdu aiškią žinutę kuri parduoda, neretai video trukmė nesiekia ir 10sec bet dėl kiekvieno kadro tenka padirbėti iš peties.